Subject: 11173 Vasalemma jaama tee. VK torustike põhiprojekti kooskõlastamine
From: "Kadi Rajala" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 10:31:29 +0200

Tere

Koostame Lääne-Harju valla vee-ettevõtja AS Lahevesi tellimusel
ühisveevarustus- ja -kanalisatsioonitorustike rajamise põhiprojekti.
Sellega seoses esitame eelkooskõlastamiseks projekti asendiplaani ja
katete taastamise plaani Vasalemma jaama teel.

Tervitades

Kadi Rajala-Pihl

51 24 123

 <http://www.hekaprojekt.ee/> http://www.hekaprojekt.ee/

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.